Administrativní pracovník/pokladní 0,75 úvazek

Jako pokladní v Möbelixu budeš scannovat zboží, ale také kontrolovat kupní smlouvy, komunikovat se zákazníky a kolegy ze všech oddělení. Ano, i práce pokladní může být pestrá. Pauzu si uděláš podle potřeby, záskok je samozřejmostí. Směny si naplánuješ po dohodě s vedoucí, vždy minimáně měsíc dopředu. S tříčtvrtečním úvazkem budeš v práci max 15 - 18 dní v měsíci, z toho jsou dva víkendy. Pracovní doba je od 10:00 do 19:00 hod.

Popis pozice

PROČ TĚ PRÁCE NA POKLADNĚ BUDE BAVIT?

  • Není to pořád dokola, praxe nás učí stále něco nového.
  • Víme, co a proč markujeme.
  • Známe sortiment a vyznáme se v systému.
  • Je tady klid, máme prostor být na zákazníka příjemné/ní.
  • Mimo markování se také věnujeme drobné administrativě - máme na starost archivaci dokumentů, zpracováváme změny objednávek a kontrolujeme správnost všech zadaných údajů.
  • Baví-li Tě administrativa, můžeš nám vypomoct i s personalistikou a více nahlédnout za dveře kanceláře.

Požadavky

JAK SI TĚ PŘEDSTAVUJEME?

  • Nechybí Ti bystrost a jsi pozorný/á – chybám je lepší předcházet.
  • Počítač Ti není úplně cizí a rád/a se učíš.
  • Vyzařuje z Tebe vstřícnost, jsi přátelská/ý.
  • Dokážeš si udržet nadhled, ne každý zákazník úsměv opětuje.
  • Smysl pro humor určitě zúročíš.

Nabídka

CO ZA TO?

  • Jistou a zároveň zajímavou práci.
  • Pauzu si můžeš udělat podle potřeby, záskok je samozřejmostí.
  • Kolegové jsou fajn a vstřícní.
  • Vše se naučíš postupně, budeme se Ti věnovat.
  • Směny si můžeš naplánovat po dohodě s vedoucí - jsou celodenní.
  • Až 25 dnů dovolené a zaměstnanecké benefity.
  • A také zaměstnanecké slevy na zboží.

Mám zájem o pozici

Jméno  * 
Příjmení  * 
Email  * 
Telefon  * 
Web
Očekávaný hrubý příjem  * 
Průvodní dopis / Pokud nemáte k dispozici vaše CV, napište nám něco o Vás
Životopis