Administrativní pracovník/pokladní 0,75 úvazek
Jako pokladní v Möbelixu budeš scannovat zboží, ale také kontrolovat kupní smlouvy, komunikovat se zákazníky a kolegy ze všech oddělení. Ano, i práce pokladní může být pestrá. Pauzu si uděláš podle potřeby, záskok je samozřejmostí. Směny si naplánuješ po dohodě s vedoucí, vždy minimáně měsíc dopředu. S tříčtvrtečním úvazkem budeš v práci max 15 - 18 dní v měsíci, z toho jsou dva víkendy. Pracovní doba je od 10:00 do 19:00 hod.
Popis pozice
PROČ TĚ PRÁCE NA POKLADNĚ BUDE BAVIT?
- Není to pořád dokola, praxe nás učí stále něco nového.
- Víme, co a proč markujeme.
- Známe sortiment a vyznáme se v systému.
- Je tady klid, máme prostor být na zákazníka příjemné/ní.
- Mimo markování se také věnujeme drobné administrativě - máme na starost archivaci dokumentů, zpracováváme změny objednávek a kontrolujeme správnost všech zadaných údajů.
- Baví-li Tě administrativa, můžeš nám vypomoct i s personalistikou a více nahlédnout za dveře kanceláře.
Požadavky
JAK SI TĚ PŘEDSTAVUJEME?
- Nechybí Ti bystrost a jsi pozorný/á – chybám je lepší předcházet.
- Počítač Ti není úplně cizí a rád/a se učíš.
- Vyzařuje z Tebe vstřícnost, jsi přátelská/ý.
- Dokážeš si udržet nadhled, ne každý zákazník úsměv opětuje.
- Smysl pro humor určitě zúročíš.
Nabídka
CO ZA TO?
- Jistou a zároveň zajímavou práci.
- Pauzu si můžeš udělat podle potřeby, záskok je samozřejmostí.
- Kolegové jsou fajn a vstřícní.
- Vše se naučíš postupně, budeme se Ti věnovat.
- Směny si můžeš naplánovat po dohodě s vedoucí - jsou celodenní.
- Až 25 dnů dovolené a zaměstnanecké benefity.
- A také zaměstnanecké slevy na zboží.