Vedoucí kanceláře/administrativní podpora Möbelix Hradec Králové

Jak skloubit práci v obchodě s kancelářskou prací? Jednoduše je propoj – staň se administrativní podporou prodejny a zároveň Vedoucím kolektivu v kanceláři prodejny Möbelix v Hradci Králové.

Popis pozice

O ČEM JE TATO PRÁCE?
O dynamice: Není to jen o vedení týmu osmi spolupracovníků, zpracovávání kontrolních programů, sezení v kanceláři za počítačem, budeš také občas na pokladně, v kontaktu se zákazníky. Často je třeba konzultovat věci s vedením prodejny a kolegy na prodejně i ve skladu.
O pestrosti: Budeš komunikovat s dodavateli i zákazníky.
O zodpovědnosti: Budeš mít na starosti veškerý chod administrativy na prodejně, trezor i pokladny.
O vlastní organizaci: Práci si musíme umět sami rozvrhnout. Jasně, provoz prodejny funguje i o víkendech, ale plánování docházky tvoji a tvého týmu je čistě v tvé režii.

Požadavky

AK SI TĚ PŘEDSTAVUJEME?

  • Rád(a) jednáš s lidmi a máš teamového ducha.
  • Dokážeš si udržet nadhled a chladnou hlavu.
  • Spolehlivost a zodpovědnost je Ti vlastní.
  • S PC si rozumíš jako běžný smrtelník. Nehledáme IT specialistu, vše se dá naučit.
  • Jsi samostatný/á, informace si dokážeš najít a propojit v souvislostech.
  • Smysl pro humor určitě zúročíš.

Nabídka

O MŮŽEŠ OČEKÁVAT TY OD NÁS?

  • Jistou práci ve společnosti, která patří k jedné z nejrychleji rostoucích obchodní sítí v Evropě.
  • Dobré výkony dokážeme ocenit. S kvalitou Tvé práce poroste přímo úměrně i Tvá mzda.
  • V Möbelixu si potrpíme na férovost a vzájemnou kolegialitu. 
  •  Kariérnímu postupu se u nás meze nekladou.
  • Propracovaný systém školení, teambuildingové akce a zaměstnanecké slevy

Mzda: 27000 Kč - 31000 Kč

Typ úvazku: plný, částečný

Mám zájem o pozici

Jméno  * 
Příjmení  * 
Email  * 
Telefon  * 
Web
Očekávaný hrubý příjem  * 
Průvodní dopis / Pokud nemáte k dispozici vaše CV, napište nám něco o Vás
Životopis