Vedoucí pokladen a admin. podpora prodejny Möbelix Čestlice

Jak skloubit práci v obchodě s kancelářskou prací? Jednoduše je propoj – staň se vedoucí(m) pokladen a zároveň personalist(k)ou i administativní podporou prodejny Möbelix v Praze Čestlicích. 

Popis pozice

O ČEM JE TATO PRÁCE?

  • O dynamice: Není to jen o sezení za počítačem, budeš také na pokladně, v kontaktu se zákazníky. Často je třeba konzultovat věci s kolegy na prodejně i ve skladu.
  • O pestrosti: Budeš podporovat tým pokladních, zpracovávat kontrolní programy.
  • O zodpovědnosti: Budeš mít na starosti trezor, pokladny. 
  • O vlastní organizaci: Práci si sám(a) rozvrhneš. Je třeba počítat s tím, že je prodejna otevřená i o víkenu. Za odpracovaný víkend si ale vezměš volno v týdnu a zařídíš si to, co běžně nestihneš.

Požadavky

JAK SI TĚ PŘEDSTAVUJEME?

  • Rád(a) jednáš s lidmi a máš týmového ducha.
  • Dokážeš si udržet nadhled a chladnou hlavu.
  • Spolehlivost a zodpovědnost je Ti vlastní.
  • S PC si rozumíš jako běžný smrtelník. Nehledáme IT specialistu, vše se dá naučit.
  • Jsi samostatný/á, informace si dokážeš najít a propojit v souvislostech.
  • Smysl pro humor určitě zúročíš.

Nabídka

O MŮŽEŠ OČEKÁVAT TY OD NÁS?

  • Jistou práci ve společnosti, která patří k jedné z nejrychleji rostoucích obchodní sítí v Evropě.
  • Dobré výkony dokážeme ocenit. S kvalitou Tvé práce poroste přímo úměrně i Tvá mzda.
  • V Möbelixu si potrpíme na férovost a vzájemnou kolegialitu.
  • Kariérnímu postupu se u nás meze nekladou.
  • Propracovaný systém školení, týmbuildingové akce a zaměstnanecké slevy
  • Až 25 dnů dovolené

Mzda: 23000 Kč - 27000 Kč

Typ úvazku: částečný

Mám zájem o pozici

Jméno  * 
Příjmení  * 
Email  * 
Telefon  * 
Web
Očekávaný hrubý příjem  * 
Průvodní dopis / Pokud nemáte k dispozici vaše CV, napište nám něco o Vás
Životopis