Vedoucí pokladní, administrativa Möbelix Brno m/ž
Jak skloubit práci v obchodě s kancelářskou prací? Jednoduše je propoj – staň se administrativní podporou prodejny a zároveň vedoucí/m pokladní/m prodejny Möbelix v Brně.
Popis pozice
O ČEM JE TATO PRÁCE?
O dynamice: Není to jen o sezení za počítačem, budeš také na pokladně, v kontaktu se zákazníky. Často je třeba konzultovat věci s kolegy na prodejně i ve skladu.
O pestrosti: Budeš komunikovat s dodavateli i zákazníky, vyřizovat reklamace.
O zodpovědnosti: Budeš mít na starosti trezor i pokladny
O vlastní organizaci: Práci si musíme umět sami rozvrhnout. Dvakrát do měsíce na Tebe vyjde směna o víkendu, ale za to si můžeš vzít volno v týdnu a zařídit si to, co běžně nestihneš.
Požadavky
JAK SI TĚ PŘEDSTAVUJEME?
• Rád(a) jednáš s lidmi a máš teamového ducha.
• Dokážeš si udržet nadhled a chladnou hlavu.
• Spolehlivost a zodpovědnost je Ti vlastní.
• S PC si rozumíš jako běžný smrtelník. Nehledáme IT specialistu, vše se dá naučit.
• Jsi samostatný/á, informace si dokážeš najít a propojit v souvislostech.
• Smysl pro humor určitě zúročíš.
Nabídka
CO MŮŽEŠ OČEKÁVAT TY OD NÁS?
• Jistou práci ve společnosti, která patří k jedné z nejrychleji rostoucích obchodní sítí v Evropě.
• Dobré výkony dokážeme ocenit. S kvalitou Tvé práce poroste přímo úměrně i Tvá mzda.
• V Möbelixu si potrpíme na férovost a vzájemnou kolegialitu.
• Kariérnímu postupu se u nás meze nekladou.
• Až 25 dní dovolené.
• Zapůjčení firemní dodávky zdarma.
• Zaměstnanecké slevy na zboží.
Mzda: 25000 Kč - 25000 Kč
Typ úvazku: plný, částečný