Vedoucí pokladní, administrativa Möbelix Brno m/ž

Jak skloubit práci v obchodě s kancelářskou prací? Jednoduše je propoj – staň se administrativní podporou prodejny a zároveň vedoucí/m pokladní/m prodejny Möbelix v Brně.

Popis pozice

O ČEM JE TATO PRÁCE?

O dynamice: Není to jen o sezení za počítačem, budeš také na pokladně, v kontaktu se zákazníky. Často je třeba konzultovat věci s kolegy na prodejně i ve skladu.
O pestrosti: Budeš komunikovat s dodavateli i zákazníky, vyřizovat reklamace.
O zodpovědnosti: Budeš mít na starosti trezor i pokladny
O vlastní organizaci: Práci si musíme umět sami rozvrhnout. Dvakrát do měsíce na Tebe vyjde směna o víkendu, ale za to si můžeš vzít volno v týdnu a zařídit si to, co běžně nestihneš.

Požadavky

    JAK SI TĚ PŘEDSTAVUJEME?

    • Rád(a) jednáš s lidmi a máš teamového ducha.
    • Dokážeš si udržet nadhled a chladnou hlavu.
    • Spolehlivost a zodpovědnost je Ti vlastní.
    • S PC si rozumíš jako běžný smrtelník. Nehledáme IT specialistu, vše se dá naučit.
    • Jsi samostatný/á, informace si dokážeš najít a propojit v souvislostech.
    • Smysl pro humor určitě zúročíš.

Nabídka

CO MŮŽEŠ OČEKÁVAT TY OD NÁS?

    • Jistou práci ve společnosti, která patří k jedné z nejrychleji rostoucích obchodní sítí v Evropě.
    • Dobré výkony dokážeme ocenit. S kvalitou Tvé práce poroste přímo úměrně i Tvá mzda.
    • V Möbelixu si potrpíme na férovost a vzájemnou kolegialitu.
    • Kariérnímu postupu se u nás meze nekladou.
    • Až 25 dní dovolené.
    • Zapůjčení firemní dodávky zdarma.
    • Zaměstnanecké slevy na zboží.
 

Mzda: 25000 Kč - 25000 Kč

Typ úvazku: plný, částečný

Mám zájem o pozici

Jméno  * 
Příjmení  * 
Email  * 
Telefon  * 
Web
Očekávaný hrubý příjem  * 
Průvodní dopis / Pokud nemáte k dispozici vaše CV, napište nám něco o Vás
Životopis