Zástupce vedoucí administrativy/ hlavní pokladní

Jak skloubit práci v obchodě s kancelářskou prací? Jednoduše je propoj – staň se pravou rukou vedoucí kanceláře a zároveň vedoucí/m pokladní/m prodejny Möbelix Most.

Popis pozice

O ČEM JE TATO PRÁCE?
O dynamice: Není to jen o sezení za počítačem, budeš také na pokladně, v kontaktu se zákazníky. Administrativou strávíš 80% Tvého času, 20% napokladně. Často je třeba konzultovat věci s kolegy na prodejně i ve skladu.
O pestrosti: Budeš komunikovat s dodavateli i zákazníky, vyřizovat reklamace.
O zodpovědnosti: Budeš mít na starosti trezor i pokladny a připravovat podklady pro mzdy.
O němčině: Stačí, když se domluvíš na základní úrovni, vše ostatní se naučíš. Nic to není.
O vlastní organizaci: Práci si musíme umět sami rozvrhnout. Dvakrát do měsíce na Tebe vyjde směna o víkendu, ale za to si můžeš vzít volno v týdnu a zařídit si to, co běžně nestihneš.

Požadavky

JAK SI TĚ PŘEDSTAVUJEME?
Rád(a) jednáš s lidmi a máš teamového ducha.
Dokážeš si udržet nadhled a chladnou hlavu.
Spolehlivost a zodpovědnost je Ti vlastní.
S PC si rozumíš jako běžný smrtelník. Nehledáme IT specialistu, vše se dá naučit.
Jsi samostatný/á, informace si dokážeš najít a propojit v souvislostech.
Smysl pro humor určitě zúročíš.

Nabídka

CO MŮŽEŠ OČEKÁVAT TY OD NÁS?
Jistou práci ve společnosti, která patří k jedné z nejrychleji rostoucíchobchodní sítí v Evropě.
Dobré výkony dokážeme ocenit. S kvalitou Tvé práce poroste přímo úměrně i Tvá mzda.
V Möbelixu si potrpíme na férovost a vzájemnou kolegialitu. Kariérnímu postupu se u nás meze nekladou.
Propracovaný systém školení.
Kávu zdarma, teambuildingové akce nebo zaměstnanecké slevy .

Mám zájem o pozici

Jméno  * 
Příjmení  * 
Email  * 
Telefon  * 
Web
Očekávaný hrubý příjem  * 
Průvodní dopis / Pokud nemáte k dispozici vaše CV, napište nám něco o Vás
Životopis