Práce pokladních

Kromě markování na pokladně kontrolujeme všemožné dokumenty a smlouvy. K tomu komunikujeme s kolegy i se zákazníky. Děláme různorodou práci, která utíká a rozhodně se nenudíme. Pauzu si můžeme udělat podle potřeby a záskok je samozřejmostí. Věřili byste, že i práce na pokladně může být dynamická? Zkuste nás navštívit o víkendech a přesvědčte se.

Administrativní pracovník

Pracujeme v administrativě, ale to neznamená, že trávíme celé dny u počítače. Naše práce je pestrá, máme na starosti trezor, kasy či reklamace a jsme v neustálém kontaktu se zákazníky, dodavateli i kolegy. Když je třeba, zaskočíme i na pokladně, což je skvělá změna. Občas musíme do práce i o víkendu, ale zato máme volno v týdnu. Výhodou je, že si směny můžeme plánovat dle potřeby. Vše záleží na domluvě.

Administrativní práce

Pracujeme v administrativě, ale to neznamená, že trávíme celé dny u počítače. Naše práce je pestrá, máme na starosti trezor, kasy či reklamace a jsme v neustálém kontaktu se zákazníky, dodavateli i kolegy. Když je třeba, zaskočíme i na pokladně, což je skvělá změna. Občas musíme do práce i o víkendu, ale zato máme volno v týdnu. Výhodou je, že si směny můžeme plánovat dle potřeby. Vše záleží na domluvě.

Prohlédněte si pár fotek

Výhody práce na pokladně a v administrativě

Můžeme střídat práci v kanceláři a na pokladně

Máme možnost nahlédnout i do jiných poboček

Práce není fyzicky náročná

Pracujeme v čistém, velkém a otevřeném prostředí

Pracujeme v přátelské atmosféře

Od nadřízených cítíme podporu

Představujeme některé z našich kolegyň a kolegů

Ivana Jankovská

Ivana Jankovská,

pokladní

Než jsem nastoupila do Möbelixu, myslela jsem si, že práce pokladní je pouze o monotónním skenování zboží. Až tady jsem zjistila, že práce na pokladně může být pestrá. Kromě blokování děláme také kupní smlouvy, komunikujeme s prodejci, zákazníky atd. Na prodejně mám vlastní kóji, takže mi zákazníci nedýchají na záda. Mám tu svoje soukromí, a pracuji ve skvělém kolektivu.

Štefan Raniak,

vedoucí administrativy

V Möbelixu pracuji 4 roky. Začínal jsem jako montér a kvůli zdravotním problémům přešel do kanceláře. Byla to velká změna.

Mám ale střední ekonomku a dobrou němčinu, proto jsem to chtěl zkusit. Na pozici vedoucí kanceláře pracuji 3 roky a jsem naprosto spokojený. Práce mě baví, protože je pestrá. Kromě zvládnutí administrativy musím vědět, co se děje ve skladu, na prodejně i na pokladně. Je třeba myslet v souvislostech. Dostal jsem i nabídku postoupit do odd. organizace, což je pro mě velká motivace.

Štefan Raniak

Martina Vyhnánková, pokladní

Na mé práci se mi líbí, že je velmi pestrá a není jen o markování. Díky zaučení se vyznám v sortimentu, pracuji s několika programy a dokáži si najít informace, které potřebuji. Předtím jsem pracovala v potravinách, které se s Möbelix nedají vůbec srovnat. Přestože jsou zákazníci někdy netrpěliví, beru to s nadhledem. Sama vím, jaké to je, když někam pospíchám. Líbí se mi flexibilita, kdy se mohu kdykoliv s kolegyní vystřídat a dát si pauzu.

Ivana Jankovská

Ivana Jankovská,

pokladní

Než jsem nastoupila do Möbelixu, myslela jsem si, že práce pokladní je pouze o monotónním skenování zboží. Až tady jsem zjistila, že práce na pokladně může být pestrá. Kromě blokování děláme také kupní smlouvy, komunikujeme s prodejci, zákazníky atd. Na prodejně mám vlastní kóji, takže mi zákazníci nedýchají na záda. Mám tu svoje soukromí, a pracuji ve skvělém kolektivu.

Štefan Raniak

Štefan Raniak,

vedoucí administrativy

V Möbelixu pracuji 4 roky. Začínal jsem jako montér a kvůli zdravotním problémům přešel do kanceláře. Byla to velká změna. Mám ale střední ekonomku a dobrou němčinu, proto jsem to chtěl zkusit. Na pozici vedoucí kanceláře pracuji 3 roky a jsem naprosto spokojený. Práce mě baví, protože je pestrá. Kromě zvládnutí administrativy musím vědět, co se děje ve skladu, na prodejně i na pokladně. Je třeba myslet v souvislostech. Dostal jsem i nabídku postoupit do odd. organizace, což je pro mě velká motivace.

Martina Vyhnánková,

pokladní

Na mé práci se mi líbí, že je velmi pestrá a není jen o markování. Díky zaučení se vyznám v sortimentu, pracuji s několika programy a dokáži si najít informace, které potřebuji. Předtím jsem pracovala v potravinách, které se s Möbelix nedají vůbec srovnat. Přestože jsou zákazníci někdy netrpěliví, beru to s nadhledem. Sama vím, jaké to je, když někam pospíchám. Líbí se mi flexibilita, kdy se mohu kdykoliv s kolegyní vystřídat a dát si pauzu.

Aktuální volné pozice v administrativě

Administrativní pracovník/ce, pokladní pro Möbelix Plzeň

Kdo ovlivní, jestli zákazník odejde z obchodu s dobrým pocitem? Pokladní. U pokladny totiž nákup končí. A znáte to, konec dobrý, všechno dobré.

Zobrazit nabídku

BRIGÁDA - POKLADNÍ MÖBELIX PRAHA VYSOČANY

Kdo ovlivní, jestli zákazník odejde z obchodu s dobrým pocitem? Pokladní. U pokladny totiž nákup končí. A znáte to, konec dobrý, všechno dobré. Láká Tě práce pokladní? Hledáš přivýdělek a máš čas i o víkendu? Skvělé, máme něco pro Tebe.

Zobrazit nabídku

Pokladní Möbelix Ústí nad Labem

Kdo ovlivní, jestli zákazník odejde z obchodu s dobrým pocitem? Pokladní. U pokladny totiž nákup končí. A znáte to, konec dobrý, všechno dobré.

Zobrazit nabídku

Administrativní pracovník/pokladní 0,75 úvazek

Jako pokladní v Möbelixu budeš scannovat zboží, ale také kontrolovat kupní smlouvy, komunikovat se zákazníky a kolegy ze všech oddělení. Ano, i práce pokladní může být pestrá. Pauzu si uděláš podle potřeby, záskok je samozřejmostí. Směny si naplánuješ po dohodě s vedoucí, vždy minimáně měsíc dopředu. S tříčtvrtečním úvazkem budeš v práci max 15 - 18 dní v měsíci, z toho jsou dva víkendy. Pracovní doba je od 10:00 do 19:00 hod.

Zobrazit nabídku

Administrativní pracovník/ce prodejny, personalistka Möbelix

Jak skloubit práci v obchodě s kancelářskou prací? Jednoduše je propoj – staň se administrativní podporou prodejny. Co to znamená v praxi? Většinu času budeš trávit na pokladně, která zároveň slouží jako informace pro zákazníky. Info bude tvá kancelář. Kromě markování zboží budeš zpracovávat interní programy, emaily, listiny, ale také vypomáhat s personalistikou. Budeš pravou rukou Daniely, naší zkušené vedoucí kanceláře, kterou v době její nepřítomnosti zastoupíš. Čeká tě pestrá a zodpovědná práce v kolektivu fajn lidí. Můžete pracovat na plný nebo zkrácený úvazek.

Zobrazit nabídku