Práce pokladních

Kromě markování na pokladně kontrolujeme všemožné dokumenty a smlouvy. K tomu komunikujeme s kolegy i se zákazníky. Děláme různorodou práci, která utíká a rozhodně se nenudíme. Pauzu si můžeme udělat podle potřeby a záskok je samozřejmostí. Věřili byste, že i práce na pokladně může být dynamická? Zkuste nás navštívit o víkendech a přesvědčte se.

Administrativní pracovník

Pracujeme v administrativě, ale to neznamená, že trávíme celé dny u počítače. Naše práce je pestrá, máme na starosti trezor, kasy či reklamace a jsme v neustálém kontaktu se zákazníky, dodavateli i kolegy. Když je třeba, zaskočíme i na pokladně, což je skvělá změna. Občas musíme do práce i o víkendu, ale zato máme volno v týdnu. Výhodou je, že si směny můžeme plánovat dle potřeby. Vše záleží na domluvě.

Administrativní práce

Pracujeme v administrativě, ale to neznamená, že trávíme celé dny u počítače. Naše práce je pestrá, máme na starosti trezor, kasy či reklamace a jsme v neustálém kontaktu se zákazníky, dodavateli i kolegy. Když je třeba, zaskočíme i na pokladně, což je skvělá změna. Občas musíme do práce i o víkendu, ale zato máme volno v týdnu. Výhodou je, že si směny můžeme plánovat dle potřeby. Vše záleží na domluvě.

Prohlédněte si pár fotek

Výhody práce na pokladně a v administrativě

Můžeme střídat práci v kanceláři a na pokladně

Máme možnost nahlédnout i do jiných poboček

Práce není fyzicky náročná

Pracujeme v čistém, velkém a otevřeném prostředí

Pracujeme v přátelské atmosféře

Od nadřízených cítíme podporu

Představujeme některé z našich kolegyň a kolegů

Ivana Jankovská

Ivana Jankovská,

pokladní

Než jsem nastoupila do Möbelixu, myslela jsem si, že práce pokladní je pouze o monotónním skenování zboží. Až tady jsem zjistila, že práce na pokladně může být pestrá. Kromě blokování děláme také kupní smlouvy, komunikujeme s prodejci, zákazníky atd. Na prodejně mám vlastní kóji, takže mi zákazníci nedýchají na záda. Mám tu svoje soukromí, a pracuji ve skvělém kolektivu.

Štefan Raniak,

vedoucí administrativy

V Möbelixu pracuji 4 roky. Začínal jsem jako montér a kvůli zdravotním problémům přešel do kanceláře. Byla to velká změna.

Mám ale střední ekonomku a dobrou němčinu, proto jsem to chtěl zkusit. Na pozici vedoucí kanceláře pracuji 3 roky a jsem naprosto spokojený. Práce mě baví, protože je pestrá. Kromě zvládnutí administrativy musím vědět, co se děje ve skladu, na prodejně i na pokladně. Je třeba myslet v souvislostech. Dostal jsem i nabídku postoupit do odd. organizace, což je pro mě velká motivace.

Štefan Raniak

Martina Vyhnánková, pokladní

Na mé práci se mi líbí, že je velmi pestrá a není jen o markování. Díky zaučení se vyznám v sortimentu, pracuji s několika programy a dokáži si najít informace, které potřebuji. Předtím jsem pracovala v potravinách, které se s Möbelix nedají vůbec srovnat. Přestože jsou zákazníci někdy netrpěliví, beru to s nadhledem. Sama vím, jaké to je, když někam pospíchám. Líbí se mi flexibilita, kdy se mohu kdykoliv s kolegyní vystřídat a dát si pauzu.

Ivana Jankovská

Ivana Jankovská,

pokladní

Než jsem nastoupila do Möbelixu, myslela jsem si, že práce pokladní je pouze o monotónním skenování zboží. Až tady jsem zjistila, že práce na pokladně může být pestrá. Kromě blokování děláme také kupní smlouvy, komunikujeme s prodejci, zákazníky atd. Na prodejně mám vlastní kóji, takže mi zákazníci nedýchají na záda. Mám tu svoje soukromí, a pracuji ve skvělém kolektivu.

Štefan Raniak

Štefan Raniak,

vedoucí administrativy

V Möbelixu pracuji 4 roky. Začínal jsem jako montér a kvůli zdravotním problémům přešel do kanceláře. Byla to velká změna. Mám ale střední ekonomku a dobrou němčinu, proto jsem to chtěl zkusit. Na pozici vedoucí kanceláře pracuji 3 roky a jsem naprosto spokojený. Práce mě baví, protože je pestrá. Kromě zvládnutí administrativy musím vědět, co se děje ve skladu, na prodejně i na pokladně. Je třeba myslet v souvislostech. Dostal jsem i nabídku postoupit do odd. organizace, což je pro mě velká motivace.

Martina Vyhnánková,

pokladní

Na mé práci se mi líbí, že je velmi pestrá a není jen o markování. Díky zaučení se vyznám v sortimentu, pracuji s několika programy a dokáži si najít informace, které potřebuji. Předtím jsem pracovala v potravinách, které se s Möbelix nedají vůbec srovnat. Přestože jsou zákazníci někdy netrpěliví, beru to s nadhledem. Sama vím, jaké to je, když někam pospíchám. Líbí se mi flexibilita, kdy se mohu kdykoliv s kolegyní vystřídat a dát si pauzu.

Aktuální volné pozice v administrativě

Pokladní Möbelix Praha Vysočany

Kdo ovlivní, jestli zákazník odejde z obchodu s dobrým pocitem? Pokladní. U pokladny totiž nákup končí. A znáte to, konec dobrý, všechno dobré.
Zobrazit nabídku

Pokladní 0,5 úvazek Möbelix Brno

Kdo ovlivní, jestli zákazník odejde z obchodu s dobrým pocitem? Pokladní. U pokladny totiž nákup končí. A znáte to, konec dobrý, všechno dobré. Aktuálně hledáme kolegy (m/ž) na poloviční úvazek. S polovičním úvazkem budeš v práci v průměru 9 dní v měsíci - směny máme od 10:00 do 20:00, o víkendech od 9:00 do 20:00.
Zobrazit nabídku

Administrativní podpora prodejny/hlavní pokladní Möbelix Stodůlky

Jak skloubit práci v obchodě s kancelářskou prací? Jednoduše je propoj – staň se administrativní podporou prodejny a zároveň vedoucí/m pokladní/m prodejny Möbelix v Praze Stodůlkách.
Zobrazit nabídku

Pracovník/pracovnice zákaznické podpory Möbelix

V našem callcentru budeš přijímat tel.hovory od zákazníků, kterým radíme a pomáhame. Nic nenabízíme! Pracujeme v malém kolektivu pěti lidí, doslova v rodinném prostředí. Budeš mít stálý plat, který je nezávislý na počtu vybavených hovorů. Nástupní mzda je 26.000,- Kč, kterou po roce navýšíme na 29.000.- Kč.
Zobrazit nabídku