Práce pokladních
Kromě markování na pokladně kontrolujeme všemožné dokumenty a smlouvy. K tomu komunikujeme s kolegy i se zákazníky. Děláme různorodou práci, která utíká a rozhodně se nenudíme. Pauzu si můžeme udělat podle potřeby a záskok je samozřejmostí. Věřili byste, že i práce na pokladně může být dynamická? Zkuste nás navštívit o víkendech a přesvědčte se.
Administrativní pracovník
Pracujeme v administrativě, ale to neznamená, že trávíme celé dny u počítače. Naše práce je pestrá, máme na starosti trezor, kasy či reklamace a jsme v neustálém kontaktu se zákazníky, dodavateli i kolegy. Když je třeba, zaskočíme i na pokladně, což je skvělá změna. Občas musíme do práce i o víkendu, ale zato máme volno v týdnu. Výhodou je, že si směny můžeme plánovat dle potřeby. Vše záleží na domluvě.
Administrativní práce
Pracujeme v administrativě, ale to neznamená, že trávíme celé dny u počítače. Naše práce je pestrá, máme na starosti trezor, kasy či reklamace a jsme v neustálém kontaktu se zákazníky, dodavateli i kolegy. Když je třeba, zaskočíme i na pokladně, což je skvělá změna. Občas musíme do práce i o víkendu, ale zato máme volno v týdnu. Výhodou je, že si směny můžeme plánovat dle potřeby. Vše záleží na domluvě.
Prohlédněte si pár fotek
Výhody práce na pokladně a v administrativě

Můžeme střídat práci v kanceláři a na pokladně

Máme možnost nahlédnout i do jiných poboček

Práce není fyzicky náročná

Pracujeme v čistém, velkém a otevřeném prostředí

Pracujeme v přátelské atmosféře

Od nadřízených cítíme podporu
Představujeme některé z našich kolegyň a kolegů

Ivana Jankovská,
pokladní
Než jsem nastoupila do Möbelixu, myslela jsem si, že práce pokladní je pouze o monotónním skenování zboží. Až tady jsem zjistila, že práce na pokladně může být pestrá. Kromě blokování děláme také kupní smlouvy, komunikujeme s prodejci, zákazníky atd. Na prodejně mám vlastní kóji, takže mi zákazníci nedýchají na záda. Mám tu svoje soukromí, a pracuji ve skvělém kolektivu.
Štefan Raniak,
vedoucí administrativy
V Möbelixu pracuji 4 roky. Začínal jsem jako montér a kvůli zdravotním problémům přešel do kanceláře. Byla to velká změna.
Mám ale střední ekonomku a dobrou němčinu, proto jsem to chtěl zkusit. Na pozici vedoucí kanceláře pracuji 3 roky a jsem naprosto spokojený. Práce mě baví, protože je pestrá. Kromě zvládnutí administrativy musím vědět, co se děje ve skladu, na prodejně i na pokladně. Je třeba myslet v souvislostech. Dostal jsem i nabídku postoupit do odd. organizace, což je pro mě velká motivace.


Martina Vyhnánková, pokladní
Na mé práci se mi líbí, že je velmi pestrá a není jen o markování. Díky zaučení se vyznám v sortimentu, pracuji s několika programy a dokáži si najít informace, které potřebuji. Předtím jsem pracovala v potravinách, které se s Möbelix nedají vůbec srovnat. Přestože jsou zákazníci někdy netrpěliví, beru to s nadhledem. Sama vím, jaké to je, když někam pospíchám. Líbí se mi flexibilita, kdy se mohu kdykoliv s kolegyní vystřídat a dát si pauzu.

Ivana Jankovská,
pokladní
Než jsem nastoupila do Möbelixu, myslela jsem si, že práce pokladní je pouze o monotónním skenování zboží. Až tady jsem zjistila, že práce na pokladně může být pestrá. Kromě blokování děláme také kupní smlouvy, komunikujeme s prodejci, zákazníky atd. Na prodejně mám vlastní kóji, takže mi zákazníci nedýchají na záda. Mám tu svoje soukromí, a pracuji ve skvělém kolektivu.

Štefan Raniak,
vedoucí administrativy
V Möbelixu pracuji 4 roky. Začínal jsem jako montér a kvůli zdravotním problémům přešel do kanceláře. Byla to velká změna. Mám ale střední ekonomku a dobrou němčinu, proto jsem to chtěl zkusit. Na pozici vedoucí kanceláře pracuji 3 roky a jsem naprosto spokojený. Práce mě baví, protože je pestrá. Kromě zvládnutí administrativy musím vědět, co se děje ve skladu, na prodejně i na pokladně. Je třeba myslet v souvislostech. Dostal jsem i nabídku postoupit do odd. organizace, což je pro mě velká motivace.

Martina Vyhnánková,
pokladní
Na mé práci se mi líbí, že je velmi pestrá a není jen o markování. Díky zaučení se vyznám v sortimentu, pracuji s několika programy a dokáži si najít informace, které potřebuji. Předtím jsem pracovala v potravinách, které se s Möbelix nedají vůbec srovnat. Přestože jsou zákazníci někdy netrpěliví, beru to s nadhledem. Sama vím, jaké to je, když někam pospíchám. Líbí se mi flexibilita, kdy se mohu kdykoliv s kolegyní vystřídat a dát si pauzu.
Aktuální volné pozice v administrativě
Administrativní pracovník/pokladní Möbelix Zlín
Kdo ovlivní, jestli zákazník odejde z obchodu s dobrým pocitem? Pokladní. U pokladny totiž nákup končí. A znáte to, konec dobrý, všechno dobré.
Pokladní a prodejce malého nábytku
Zákazník nejde jen pro kus nábytku, ale také pro radu, jak vylepšit vlastní domov. Jde o to, naladit se na stejnou vlnu. Kolikrát se do zákazníka vžijete tak, že skoro bydlíte u něj v obýváku.
Kdo potom ovlivní, jestli zákazník odejde z obchodu s dobrým pocitem? Pokladní. U pokladny totiž nákup končí. A znáte to, konec dobrý, všechno dobré.
Aktuálně sháníme kolegu či kolegyní na 0,75 úvazek.
Pokladní a prodejce bytových doplňků
Kdo ovlivní, jestli zákazník odejde z obchodu s dobrým pocitem? Pokladní. U pokladny totiž nákup končí. A znáte to, konec dobrý, všechno dobré.
V bytových doplňcích je frmol. Zákazníků je pořád dost. Budeš prodávat bytový textil, koberce, svítidla a dekorace. Ale také se starat o oddělení, aby bylo čisté, zboží srovnané a doplněné.
Aktuálně sháníme kolegu či kolegyní na 0,75 úvazek.
Pokladní Möbelix České Budějovice
Kdo ovlivní, jestli zákazník odejde z obchodu s dobrým pocitem? Pokladní. U pokladny totiž nákup končí. A znáte to, konec dobrý, všechno dobré.
Zástupce vedoucí administrativy Möbelix m/ž
Získejte pestrou a zodpovědnou práci v administrativě, staňte se zástupcem vedoucí administrativy. Většinu času budete trávit na pokladně, která zároveň slouží jako informace pro zákazníky. „Info“ bude vaše kancelář. Kromě markování zboží budete zpracovávat interní programy, emaily, listiny a vypomáhat s personalistikou. Proto potřebujeme, aby na Vás byl spoleh a k práci jste přistupoval/a se vší zodpovědností. Budete pravou rukou Jany, naší zkušené vedoucí kanceláře, kterou v době její nepřítomnosti plně zastoupíte. Můžete pracovat na plný nebo zkrácený úvazek.