Ze života Möbelix
Buďte IN s MÖBELIX
INspirativní, INovativní, INdividuální. Takový je Möbelix. Našim zákaznicím a zákazníkům i široké veřejnosti to sděluje prostřednictvím nového komunikačního konceptu Buďte IN.
Akademii pro vedoucí mohu jenom doporučit
Koncem května ukončila Zuzka Prašivková „Vedoucí akademii Möbelix“ závěrečnou zkouškou, ve které získala historicky nejvyšší počet bodů. Povídali jsme si o tom, jak náročná akademie byla a co jí přinesla do praxe ale také do života. Tento rozhovor bude možná motivací pro ty, kteří s účastní v akademii ještě váhají.
Mám obrovskou volnost, ale i odpovědnost
Markéta Ničová pracovala v Möbelixu 12 let a 6 let se věnovala náboru a Employer Brandingu. Přišel čas na změnu a Markéta hledá svého nástupce. Nejlepší čas na rozhovor, ve kterém bilancuje a nechává nahlédnout pod pokličku její dosavadní práce.
Proměna ve šťastnou Lůcu
Lucka Bartáková z liberecké pobočky si prošla těžkým obdobím, ze kterého se vlastními silami dostala. Dnes o sobě tvrdí, že je šťastná Lůca. Její příběh si můžete přečíst v tomto článku.
V Möbelixu jsou lidi, kteří chtějí posouvat věci dál. Z toho mám dobrý pocit
Daniel Prokš je novým ředitelem Möbelixu CZ/SK. V retailu strávil 25 let, a když hledal změnu, vůbec si nebyl jistý tím, zda v něm chce zůstat. Möbelix nakonec vyhrál právě proto, že je to retail.
Úspěch firmy stojí nejen na produktech, ale především na lidech
Möbelix jako firma píše svůj příběh od diskontu k trendy prodejnám. Klíčovou osobou, která za touto proměnou stojí, je jednatel společnosti, pan Jiří Šulc. Jak se do Möbelixu dostal, co ho vedlo k tomu zásadně změnit koncept našich prodejen? Kde se vzaly malé prodejny „compact“? Nejen o tom všem jsme si v našem otevřeném rozhovoru povídali.
Rybaření nás naučilo brát práci s nadhledem, shodují se 4 rybáři z Möbelixu
V Möbelixu jsme zaznamenali zajímavý úkaz. Koníčkem řady našich kolegů je rybaření. Zajímalo nás, co je k tomu vede a jestli je něco spojuje? Vybrali jsme čtyři z nich a pro náš časopis je vyzpovídali. Čtyři rybáři, čtyři osobnosti, čtyři různé důvody, proč trávit hodiny a dny u vody.
Talent nestačí, chce to pravidelnost, která nás posouvá vpřed
Přečtěte si rozhovor s našimi kolegyňkami, Simou a Želkou, které popisují, jak se dostaly k nám do Möbelixu nebo co je baví ve volném čase.
Mojí vizí bylo mít krásné pobočky
Zákazník nakupuje očima. A proto musí být na výstavě všechno tip ťop, říká Stano Kaľavský, šéf mezinárodního týmu merchandiserů.